دلشکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





...منو بگیر از این روزای در به در

منو بگیر از این روزای در به در
از این روزا از این شبای بی ثمر
منو ببر به خاطرات رفتمو
روزایی که تو جا گذاشتی پشت سر
تو کوچه ها نمی شه بی تو پرسه زد
خیابونا غریب و غم گرفته ان
کجا برم چرا نمی رسم به تو ؟
کجایی پس چرا نمی رسی به من؟
حالا که نیستم اشکاتو کی پاک کنه
کی عاشقونه می نویسه اسمتو
بدون من هزارسال دیگه هم
بدون کسی نمی شکنه طلسمتو
چقدر حرف مونده و نمی شنوی
چقدر راه مونده و نمی کشم
ببین کجای قصه پس زدی منو
محاله بی پناه تر از این بشم
غریبگی نکن دلم غریبه نیست
همونه که برات ستاره چیده بود
بگو که یادته بگو که یادته
همون که گفتی از خدا رسیده بود
تو شونتو نمی سپری به هق هقم
نه می گی عاشقی نه می گم عاشقم
نه تو دیگه برام اون عشق سابقی
نه من دیگه برات گل شقایقم

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت10:01---24 ارديبهشت 1392
من نیستم مانند تو، مثل خودم هم نیستم

تو زخمی صدها غمی، من زخمی غم نیستم

با یادگاری از تبر، از سمت جنگ آمدی گفتم

چه آمد بر سرت؟ گفتی که مَحرم نیستم

مجذوب پروازم ولی، دستم به جایی بند نیست

حالا قضاوت کن خودت، من بی‌گناهم! نیستم

با یک تلنگر می‌شود، از هم فروپاشی مرا

نگذار سر بر شانه‌ام، آن‌قدر محکم نیستم

خواندی غزل‌های مرا، گفتی که خیلی عاشقم

اما نمی‌دانم خودم، هم عاشقم هم نیستم
پاسخ:مررررررررررررررررسی خیلی قشنگه


روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت17:54---23 ارديبهشت 1392
@} ;-

SaeiD
ساعت22:42---22 ارديبهشت 1392
salam nemetuni copysh koni?mano nevesande kon nam karbari va ramzamo begu beam bezaram matlabo badhazfesh kon
پاسخ:ok


SaeiD
ساعت11:24---22 ارديبهشت 1392
pas u ham gamgini gelye natun fadat sham.nemeay yahoo?chan saate montazere u budam.delam gerefte
پاسخ:n,motasefam nemitonam


SaeiD
ساعت10:39---22 ارديبهشت 1392
آبجی منم اهل تبریزم تو تبریز میشینیم ماهم دین و زندگی داریم.آبجی حوصله ی تایید ندارم فک نکن من شادم من همیشه غمگینمو همیشه اشک میریزم ولی دوس دارم دیگرونو درک کنم و کمکشون کنم خوش بحالت تو عشق هم داری میتونی باش درد و دل کنی ولی من چی؟فقط همه باهام درد و دل میکنن ولی کسی نیس که بگه چته.بازدید هم زیاد مهم نیس فقط بخاطر این وبلاگ مینویسم که خودم راحت شم دلم پره.دوس داشتی تو یاهو ادم کن.
پاسخ:اخه داداشی تودیگه چته چرااشک؟؟؟؟؟؟
پاسخ:وقتی بخوام دردل کنم وبه حرفام اهمیت نمیده دیگه چه فایده همدم گریه ام شبودرودیوارشدن


کابوس غم
ساعت8:12---22 ارديبهشت 1392
دختر خوب تو هم که مثل من خیلی غمگینی . تو دیگه چته تو هنوز اول راهی هنوز 18 سالته یکمی شاد باش. زندگی هنوز با تو کار داره. برات آرزوی موفقیت می کنم.
پاسخ:قربونت گلم من ای خداااااااابیشتروقتا دلم گرفته حرفام همش ازشون غم میباره،تودیگه چته گلم؟؟ممنونم من برات آرزوی بهترین هارادارم


تروی
ساعت7:58---22 ارديبهشت 1392
پاسخ:مرسی عزیزم

SaeiD
ساعت21:39---21 ارديبهشت 1392
salam zahra joon khufi?alan nazareto didam umadam bet sar zadam webet khiliiiiiiii gashange khosham umad.ba eftekhar linket kardam.age eftekhar dadi u ham belink
پاسخ:سلام عزیزم نظرلطفته ممنون که لینک کردی منم باافتخارلینکت کردم


لاله
ساعت20:45---21 ارديبهشت 1392
سلام سلام بازهم امدم اجازهست؟


وااااااااای دخترچقددوسش داری؟خوشبحالشپاسخ:سلام گلم خوش امدی خوشحال شدم اره عاشقشم واسش میمیرم ای کاش درک کنه


Ali
ساعت14:02---21 ارديبهشت 1392
سلام آجی خودم میزنم باز میکنه،نمیدونم چرا تو میزنی باز نمیشه؟؟خوشبختم عزیزم منم رشته کامپیوتر میخونم!!18 سالمه بچه اصفهانم!!!!
پاسخ:خوشبختم


جوکر
ساعت11:45---21 ارديبهشت 1392
خیلی ممنون که سر زدی لینک شدی عزیز
پاسخ:مر30


حباب
ساعت10:50---21 ارديبهشت 1392
*** عــــــشــــــق یعنـــی یــــــکــــــی بــــــــــــــــود . . و یکـــــــــی ...نــــابــــــــــود***

پاسخ:قابلتونداره


روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت10:19---21 ارديبهشت 1392
باشه هرجوری دوست داری بعدش اگه برات مهمم چرا تو یاهو جواب نمیدی؟؟؟؟؟مجبورت نمیکنم هرجور دوست داشتی قهر باش تمومش کن بای
پاسخ:یاهو؟؟؟؟؟؟؟ببخشیدداداش خیلی تندرفتم


روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت18:25---20 ارديبهشت 1392
پاسخ:دیگه مهم نیس
پاسخ:گریه ات مهم نیستن واسم


روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت17:49---20 ارديبهشت 1392
گلمممممم همیشه بیا درددل کن من فدات بشمپاسخ:بدم میادیکی بگه فدات بشم؛درضمن دیگه شرمندم

روزهای ابری وسیاه-رضا
ساعت17:47---20 ارديبهشت 1392
سلام ابجی زهرا حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببخش من دیر میام چون کم میام تو نت دارم درس میخونم بعدش ترنم از اریا رفتم تو وبلاگش گفت برو اهنگمو گوش کن داخل ولاگم نبودم ببخش شرمنده عزیزمپاسخ:سلام رضا دیگه تموم همین

Ali
ساعت17:31---20 ارديبهشت 1392
باشه آجی جون بیا باهم کار کنیم فقط من تو این یه ماه زیاد نمیتونم به وبلاگ سربزنم آخه امتحانام شروع شده!!!!پاسخ:باشه منم امتحانات دارم موفق باشی

Ali
ساعت15:17---20 ارديبهشت 1392
عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه!!خیلی خیلی قشنگه!!!
پاسخ:مرسی همچنین


Ali
ساعت14:34---20 ارديبهشت 1392
سلام ببخشید دیر لینکتون کردم آخه یه مدت بود به وبلاگم سر نزده بودم.اما الان لینکت کردم قربونت آجیپاسخ:ممنون خواهش میکنم بابا

باران عشق
ساعت10:54---20 ارديبهشت 1392
من از يك شكست تلخ مي آيم
پاسخ:ممنون عزیزم که سرزدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط زهرا در 10:26 | |



کد